استفاده های تابلو بوم نقاشی کدام است؟

۹,۱۲۱ بازديد

تابلو بوم نقاشی چیست؟

کنواس مورد مطلوب برای ساخت تمایز در چیدمان های فضای داخلی است . در حقیقت کنواس پارچه ای مقاوم است که مصارف های گوناگونی داراست و در مواقعی که نیاز به استحکام بالا باشد از کنواس استعمال می شود . کنواس ( چاپ بوم ) برای تزئین یک دیوار , راه متنوع تری ارائه میدهد .

تابلو بوم نقاشی چیست؟

نیاز به چاپ کنواس

 

با فراگیر شدن صنعت چاپ در دنیای امروزی مدرن , دکوراسیون های دیدنی و شیک بیشتر از پیش مورد دقت و اهمیت قرار گرفته است. تابلو ها سهم مهمی در زیبایی بصری دارا هستند . پباده سازی چینش داخلی صرفا و تنها محدود به منازل و ساختمان های مسکونی نیست , مدرسه های مریضخانه ها , هتل ها و اداره ها باید دارنده یک ظواهر خوشگل و دلنشین برای جذب مخاطبین و مشتریان خویش باشند .

 

کالا کنواس

 

بوم پارچه ای حاذق و بادوام است که با کنف تاسیس شده است . در دوران امروزی خیس , پنبه و پارچه کتان جایگزین کنف شده‌است . بیشتر چاپ های بوم که برای خانه خریداری می‌کنید از پنبه یا این که پلی استر مصرف شده شده‌است .

 

تفاوت چاپ کنواس پنبه ای و پلی استر

 

تفاوت حساس دربین این دو در توجه رنگ است , چاپ های پلی استر رنگی خیس و چاپ های پنبه ای به یاد ماندنی خیس می‌باشند . بخش اعظمی چاپ پنبه را کیفیت خوب فراتر می‌دانند . ولی پلی استر مورد ی مقرون به صرفه خیس است و همینطور از چاپ های جسورانه و رنگی منفعت میبرد .

 

قابلیت و امکان چاپ روی کنواس با جوهرهای منحصربه‌فرد

 

کنواس به دلیل بافت پارچه ای و مختلفی که داراست بین نقاشان دارنده محبوبیت فراوانی است . همینطور با وجود دستگاه های چاپ توسعه یافته دیجیتال , قابلیت چاپ روی کنواس با جوهرهای منحصر به فرد مهیا شده‌است . گونه دیگر کنواس , بصورت کاغذی میباشد و برگه‌ای است که تراز کوتد شده دارااست و فوق العاده مشابه به پارچه ایجاد شده است .

 

چاپ عکس روی کنواس

 

تنها در یکسری سطح معمولی می‌توانید عکس مد نظر خویش را به بوم کنواس منتقل فرمایید و آن را برای مدام تحت عنوان یک دکورا سیون در خانه خویش نگه دارید . دیدن شایسته ترین عکس های شما بر روی بوم هر روز منجر نشاط شما و اطرافیانتان خواهد شد که به مرور محو و کمرنگ نمیشود .

چاپ بوم یک روش هنری

 

این گونه چاپ روشی دیده نواز برای آشکار کردن عکس های مد نظر افراد است . این یک روش هنری برای نو کردن فضای داخلی است . عامل این دستور این است که آن‌ها از نگاه ظاهری به نگارگری های روغنی و اکریلیک شباهت دارا‌هستند .

 

تفاوت چاپ بوم با نگارگری روی بوم

 

هیچ گاه نباید چاپ بوم , با یک نگارگری بوم خطا گرفته شود , چاپ بوم یا این که کنواس چهره ای است که از یک پرینتر جوهر افشان روی بوم چاپ می شود .

 

روش های چاپ کنواس

 

این جور چاپ به دو صورت با کلاف و فارغ از کلاف صورت میگیرد . در روش همراه با کلاف به قاب چوبی همانند تابلو بوم نقاشی چسبانده می شود و همینطور سوای کلاف هم صرفا چاپ روی کنواس صورت می‌گیرد .

 

معیارهای انتخاب هزینه در‌این چاپ

 

هزینه چاپ این مدل جنس تا حد متعددی به میزان چاپ وابسته است و همینطور مولفه های همچون کیفیت , کادر دار یا این که فارغ از کادر بودن , ضد آب بودن و… در بها کنواس تاثیر گذار است .

 

چندین نکته برای ماندگاری بوم

 

جوهرهای مقاوم شاتل پرفیوم منجر استمرار و ماندگاری کنواس می شود , البته یک‌سری نکته دارای اهمیت موجود است که می‌توانید برای مراقبت هرچه بیشتر چاپ بوم خویش استعمال فرمائید . ابتدا چاپ بوم می بایست در قبال اشعه ماوراء بنفش مقاوم باشد که‌این فرمان می بایست به وسیله چاپخانه ها و شرکت ها پیشنهاد گیرنده مورد دقت قرار گیرد .

درک معانی نقاشی های کودک

معنای نقاشی کودک می تواند بینشی ارزشمندی در مورد وضعیت روحی فرزندتان به شما بدهد. همچنین می تواند نشاندهنده ی تجربیات جسمی و حتی گاهی عاطفی که او تجربه می کند باشد. قبل از تفسیر نقاشی فرزندتان ابتدا به 4 نکته ی کلی زیر توجه کنید:

1- برداشت اول

با اولین نگاه به نقاشی کودک می توانید به احساسات او پی ببرید. به نقاشی نگاه کنید و ببینید چه احساسی دارید. آیا نقاشی افسرده یا آشفته به نظر می رسد؟ پاسخ به این سوال اولین سرنخ شما برای پی بردن به افکار فرزندتان است.

2- استفاده از رنگ ها

در مرحله ی بعد به رنگ های مورد استفاده در نقاشی کودک توجه کنید. کودکان در حین بزرگ شدن، با تجربیات و احساسات مختلفی روبرو می شوند که همگی آنها هیجان انگیز و جدید هستند! کودکان سالم، این احساسات و تجربیات را با بکار بردن رنگ های مختلف در نقاشی خود به نمایش می گذارند. هر چه کودک از رنگ های متنوع تر و شادتری استفاده کند، شادی و هیجان بیشتری در زندگی دارد! رنگ ها بیشتر از یک مداد ساده به بیان احساسات کمک می کنند.

ادامه این مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.