کاربرد چاپ بنر در کسب و کار

۹,۱۰۸ بازديد

چاپ بنر را می‌توان مهم‌ترین مدیا در گروه چاپ تبلیغاتی سام فضای خارجی به شمار آورد که برای انواع تبلیغات، به خصوص معرفی شرکت‌ها، محصولات و خدمات، به کار می‌رود. بنر به عنوان مهمترین مدیای چاپ و تبلیغات فضای بیرون، برای هرگونه اجرای گرافیکی در محیط با کارکرد اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی از قبیل بیلبورد، اعلان‌های چاپی درون‌شهری، تابلو سردرب فروشگاه‌ها و... به کار می‌رود.در چاپ بنر به دلیل آنکه سطح کار در معرض هوای بیرونی است، مقاومت مدیای چاپ و جوهر، در مقابل باد، آب، رطوبت، نور خورشید و سایر عوامل محیطی اهمیت بسزایی دارد.

 

 

 

بنر متریالی از جنس pvc است که عموماً در قطع عریض (width format) چاپ می‌شود کاربردهای بنر طیف وسیعی را، از استفاده در یک تابلوی تبلیغاتی برای یک کسب‌وکار کوچک گرفته تا تابلوهای تبلیغاتی در مراکز تجاری، فضاهای نمایشگاهی، بیلبوردها و یا حتی یک پیام ترحیم، شامل می شود.

چاپ بنر تبلیغاتی در عصر امروز یکی از بهترین ابزارها برای کارهای تبلیغاتی شرکت ها و معرفی محصولاتشان است که انواع متفاوتی بسته به سلیقه و صنف شغلی افراد دارد.

قیمت چاپ بنر نسبت به چاپ پوستر هم مقرون به صرفه است هم اینکه پوستر بعد از گذشت مدت زمان کمی کنده میشود و از بین میرود در حالیکه بنر مقاومت بیشتری در برابر باد و طوفان و ... دارد.

چاپ بنر فوری در خانه طراحان سام با توجه به درخواست مشتری با بهترین وضوح و کیفیت بالا ارائه میشود.

با سلام و درود

از مطلب بسیار خوب تون ممنونم

به سایت ما هم سر بزنید، لینک های بلند و طولانی رو با استفاده از سایت ما کوتاه کنید

کوتاه کننده لینک

http://www.linkp.ir

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.