پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نمونه متن های مربوط به بنر تسلیت

۳,۸۲۷ بازديد

در زیر مجموعه ای از بهترین متن های مناسب را برای قرار دادن در چاپ  بنر تسلیت برای شما گردآوری کرده ایم. در همه این متون ، تمام اصول نگارش و املا و آداب تسلیت رعایت شده است و از بهترین پیامهای تسلیت است. چاپ بنر یوسف آباد کیفیت بالایی دارد.



  1. خبر درگذشت معشوق شما آنقدر سنگین و دلخراش است که باورش سخت است ، اما در مواجهه با سرنوشت خدا ، چاره ای جز تسلیم شدن و رضایت نیست. خدا رحمتش کند.
  2. من از خبر مرگ معشوق شما (...) بسیار متاثر شدم. این واقعه دردناک را به شما و خانواده گرامی تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای شما صبر مسئلت دارم.
  3. برای عزاداری برای از دست دادن عزیزان صبر زیادی لازم است ، من برای شما و خانواده عزیز شما صبر می طلبم و از خداوند برای آن عزیز درگذشت آمرزش و رحمت می طلبم.
  4. از دست دادن عظمت شما نیز ما را ناراحت کرد. مغفرت و رحمت الهی برای عزیز از دست رفته و از خداوند متعال سلامتی و طول عمر با عزت برای جنابعالی مسئلت می نماییم.
  5. همراه در راه ماند. زندگی سخت است ، لیک. باید مسافرت باشد. او از سفر با شما ماند. یک سیلی وحشتناک به صورت شاید نه. سختی راهی را که تنها باید طی کرد نشان می دهد ، صبر باید برای آرام شدن کافی باشد.

 

گروه دوم متن دل انگیز

 

  1. تسلیت کلمه کوچکی برای اندوه بزرگ شماست. از خداوند می خواهم که برای شما و خانواده شما صبور باشد. امیدوارم این آخرین درد زندگی شما باشد.
  2. غم ما در از دست دادن آن عزیز بزرگوار را نمی توان با کلمات بیان کرد. فقط ما می توانیم از خداوند برای شما صبر فراوان و برای آن مرحوم روح شاد و آرام آرزو کنیم.
  3. درگذشت وی (…) را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم و برای شما صبر و سلامتی آرزو می کنم. از خداوند متعال برای شما صبر جمیل مسئلت داریم.
  4. مشیت الهی این است که بهار فرخنده زندگی در انتظار گنجی غم انگیز است و این بدیهی ترین تفسیر فلسفه ایجاد آن در فضای بیکران است و تنها راز جاودانگی است. درگذشت شما را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آنها طلب مغفرت می کنم و برای شما و دیگر بازماندگان صبر و اجر جزیل آرزومندم.
  5. جنابعالی (2) درد بی پایان ما برای این رویداد دردناک قابل توصیف نیست. این مصیبت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت می گویم.
  6.  مرگ (…) آنقدر سنگین و دلخراش است که باورش سخت است ، اما در برابر سرنوشت خدا ، چاره ای جز تسلیم و راضی بودن نیست. این غم دردناک را به خانواده محترم وی تسلیت می گویم و از خداوند منان صبر و اجر و برای عزیزانی که به سفر رفته اند می خواهم.
  7. خداوند از شما عافیت بخشد و خداوند به شما برکت دهد "از خداوند متعال برای آنها طلب بخشش می کنم و از شما صبر جمیل و پاداش بزرگ برای شما و دیگر بازماندگان می خواهم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.