چاپ انواع کاغذ دیواری

۹,۱۹۷ بازديد

در چاپ دیجیتال ، چاپ کاغذ دیواری براساس خواست مشتری درطرح, رنگ و اندازه دلخواه پذیرفته می شود و بر روی متریال خام کاغذ دیواری چاپ می گردد. طرح ها، براساس کاربریِ محل نصب (منزل، ‏محل کار و غیره) می توانند بسیار متنوع باشند و طیف متفاوتی را از عکس مناظر طبیعی تا پرتره ‏ی یک فرد، شامل شوند. چاپ کاغذ دیواری باید قابل شستشو و پایدار در برابر نور باشد. ‏

جنس متریال مورد استفاده برای کاغذ دیواری، کاغذ به همراه روکش هایی از جنس پی وی سی ‏و یا پلی اورتان است که امکان شستشوی این متریال را می دهد. کاغذ دیواری در دو نوع ساده و بافت دار، مناسب برای ‏چاپ دیجیتال در دستگاه های چاپ فضای خارجی ‏‎(outdoor)‎‏ و پذیرای جوهر های ‏سالونت(‏Solvent‏) و اکو سالونت(‏Eco-Solvent‏) است.‏

باید توجه داشت برای کاربرد های فضای داخلی بهتر است که از جوهر اکو سالونت که بوی ‏کمی دارد و سازگار با سلامت انسان و محیط زیست است استفاده شود؛ اما برای ‏فضای خارجی می توان از جوهر سالونت که بوی تندی هم دارد استفاده کرد. ‏

عموما برای چاپ کاغذ دیواری از دو نوع کاغذ بهره می برند. این کاغذها در دو نوع با کیفیت و با کیفیت متوسط به بازار عرضه می شوند. در نوع اول طرح به خوبی با شفافیت ویژه چاپ و نمایش داده می شود. در نوع دوم این ویژ گی شامل حال طرح چاپ شده نمی باشد. همچنین قابلیت شستشوی این محصول یکی دیگر از مزایا به شما می رود.

 

برخی از کاغذ دیواری ها از این قابلیت بهره برده اند و به راحتی شسته می شوند بدون اینکه طرح مد نظر از بین برود. برخی دیگر چاپ کاغذ دیواری در زمان شستشو با پاک شدن تصویر به همراه است. چاپ روی کاغذ دیواری اگر با کیفیت مرغوب صورت بگیرد نتیجه مطلوب را برای شما حاصل می سازد.

دستگاه های مخصوص به منظور چاپ روی کاغذ دیواری فراهم شده است. شما به راحتی می توانید چاپ کاغذ دیواری را به صورت سه بعدی، پوستری با هر موضوعی به چاپ برسانید. به راحتی با این قابلیت می توان نصب کاغذ دیواری با طرح مد نظر در مدارس، مهد کودک ها و آموزشگاه های دیگر را به انجام رساند. چاپ کاغذ دیواری یکی از کارهای تزئینی جدید با قابلیت پوستری به شمار می رود.

چاپ کاغذ دیواری سفارشی

 

بدون تردید همه ما به چاپ کاغذ دیواری با تصویری خاص علاقه مند هستیم. از همین رو به آسانی می توانید با سفارش طرح مد نظر آن را به صورت کاغذ دیواری نصب کنید. در ابتدا کیفیت کاغذ دیواری است که باید در برابر نور مقاومت بالایی داشته باشد. 
مورد بعد جنس کاغذ است که بهتر است از نوع قابل شستشو استفاده شود. در نهایت توناژ رنگی بالا که سبب شود کار بسیار طبیعی جلوه کند. چاپ کاغذ دیواری این امکان را فراهم آورده است که شما تصویر مد نظر خود را در اندازه های متفاوت به چاپ برسانید.

چاپ کاغذ دیواری تبلیغاتی

 

 

شاید گاهی با خود فکر کرده باشید که به منظور دائمی بودن تبلیغات خود چه کنید. بدون تردید چاپ کاغذ دیواری سفارشی با پس زمینه ارم شرکت بهترین گزینه به شمار می رود. به آسانی می توانید لوگو شرکت یا برند مخصوص به حرفه خود را چاپ و در محیط کار خود مورد استفاده قرار دهید. با این کار شما می توانید هویت شرکت خود را در زمینه دکوراسیون داخلی محیط کار خود با یک کاغذ دیواری متناسب تلفیق کنید. 
چاپ روی کاغذ دیواری این مهم را برای شما فراهم می آورد که بهتر از گذشته دیده شوید. چاپ کاغذ دیواری با برند تجاری شرکت ارزانترین تبلیغات برای شما به حساب می آید.

چاپ عکس روی کاغذ دیواری

 

 

چاپ کاغذ دیواری به صورت عکس سفارشی بهترین گزینه انتخابی برای دیزاین داخلی به شمار می رود. شاید دوست داشته باشید تصویر فرزند دلبند شما در اتاق خواب او نصب شود. به راحتی با چاپ روی کاغذ دیواری عکس او را به چاپ برسانید. چاپ کاغذ دیواری با هر اندازه و ابعاد برای هر محیطی که مد نظر شما باشد فراهم شده است.

چاپ کاغذ دیواری دلخواه

 

 

شاید دیواری در اتاق شما باشد که علاقه داشته باشید مطابق با اندازه آن کاغذ دیواری طراحی کنید. شما به راحتی با سفارش دادن اندازه و طرح دلخواه می توانید چاپ کاغذ دیواری را به انجام برسانید. بنابراین شما برای هر فضای داخلی که مد نظرتان باشد می توانید ایده چاپ روی کاغذ دیواری را پیاده کنید. تزئین اتاق خواب، نشیمن، اتاق کودک و هر فضای دیگر با وجود تکنولوژی های ویژه طراحی کاغذ دیواری امروزه دیگر امری غیر عادی نخواهد بود. چاپ کاغذ دیواری با طرح دلخواه شما راه را برای دیزاین متفاوت تر باز خواهد کرد.

چاپ کاغذ دیواری در خانه طراحان سام با بهترین کیفیت و جوهرهای اروپایی مرغوب به مشتری ارائه میشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.