نکاتی اثرگذار در پیاده سازی اشکال بنر چاپی

۸,۸۲۵ بازديد

نکاتی اثرگذار در پیاده سازی اشکال بنر چاپی

وقتی تصمیم میگیرید بنری را برای کسب و کارخود پباده سازی و چاپ نمایید نکات متعددی موجود هست که بایستی در لحاظ بگیرید . چه بسا در‌صورتی‌که تجربه اشکال دیگر چاپ را دارید گشوده نیز یکسری جنبه دیگر نیز موجود هست که طراحان بزرگ را غافلگیر می نماید که می بایست آن را در لحاظ بگیرید که برای موفقیت شما تاثیرگذار است . پیرو نکاتی موءثر در پباده سازی اشکال بنر چاپی را توضیح می‌دهیم .

برخلاف سایر متریال ها چاپی در تبلیغات , بنرها بایستی در مسافت های به دور قابل بازدید و خوانا باشند بدین ترتیب موادتشکیل دهنده خاصی وجود دارا هستند که بایستی حتما در لحاظ گرفته شوند .

 

نکات بنر چاپی


محل قرار گیری بنر :

 بنر چاپی

نکته ای که بایستی گذشته از تصمیم گیری پباده سازی در لحاظ بگیرید محل قرار گیری بنر مورد نظرتان است . محل قرار گیری بنر احتمال دارد که بر تعیین رنگ که در بنر به کار گیری می شود تاثیر بگذارد . طرح رنگ بنر می بایست با منزلت قرارگیری بنر در مغایرت باشد .

نهادن بنر در محیط های مطلوب

 

نوشته بزرگ :

 

یک نکته که نیاز دارید که در رابطه بنر بیشتر مورد ها بدانید این است که بتواند در مسافت زیاد , انگیزه شما جلب دقت نماید . به همین بهانه شما می بایست مطمئن گردید که هر محتوایی که در بنر خویش می نویسید در سایز بزرگ باشد و قابل قرائت باشد .

بعید است که بنر شما بر هر کسی در مسافت های یک‌سری متر خوانا باشد . به همین بهانه می بایست به سایز نوشته هم دقت داشته باشید . در رابطه سایز نوشته بنر در‌پی مقاله بخوانید :

 

گزینش فونت خوانا و بولد :

 

صرفا میزان نوشته چندان اهمیت ندارد , شما می بایست در رابطه فونت متبوع خویش هم تصور کنید . تنوع فونت های متعددی موجود است که بایستی در حیث بگیرید که هنگامی روی بنر قرار میگیرند و چاپ میشوند جلوه بصری خویش را نشان می دهند .

عموما فونت بولد سن سریف خوانایی بیشتری نسبت به فونت سریف دارا هستند . مثلا بعضا فونت های سریف مثل Times New Roman مثل مجله خوانایی متعددی دارا‌هستند .

 

 

فونت خوانا در بنر چاپی

 

 

استعمال از نوشته معمولی :

 

نکته دیگری که بایستی در حیث بگیرید به کار گیری از نوشته های بی آلایش است . بخش اعظمی از بنرهای چیره از لغات بی آلایش در محتوای خویش به کار گیری کرده اند چون خصوصیات را می بایست در تعدادی واژه و کلمه کوتاه بتوانید توضیح دهید .

عامل حیاتی این‌که گفته می شود بایستی از نوشته معمولی به کارگیری نمائید این است که بنرها نیاز دارا هستند تا توسط نوشته در کمترین زمان انگیزه را به مخاطبان برسانند و نباید مخاطب یک جمله را بخواند تا بتواند مراد شما‌را اخذ نماید .

هنگامی دارید بنر را پباده سازی می‌کنید به‌این نکته اعتنا نمایید از نوشتن کلمه ها و نوشته های مازاد در پباده سازی خودداری فرمایید . متنی بنویسید که در بی آلایش ترین روش بتواند به مخاطب انگیزه شما‌را ابلاغ نماید .

 

مارک خویش را در افکار به یادماندنی نمائید :

در غایت , دارای اهمیت است که به یاد داشته باشید اگر‌چه تمام نکات ذکر شده درین راهنما در غایت به بنر شما امداد می نماید تا دیدنی خیس به حیث رسد , همینطور بایستی در حین کل پباده سازی , اسم تجاری خویش را نگهداری نمائید .

تنها بدین ادله که همرنگ یگانه ممکن است براق باشد در حالتی‌که با مارک شما منطبق ندارد لزوما نباید در پباده سازی بنر شما مصرف شود .

 

 

گزینش رنگ مطلوب :

 

رنگ ها احساس های متمایز دارا هستند و اساسی است که بدانید که چه حسی را میخواهید به تماشاچی القا نمایید . تعیین رنگ نکته مهم است .

نکاتی درمورد پباده سازی بنرهای محیطی و داخلی

 

زمانی قصد دارید برای کسب و عمل خویش , اشکال بنرها را برای محیط های بیرونی و یا این که داخلی پباده سازی نمایید و آن را با چاپگر بنر ساخت نمائید , اعتنا داشته باشید که طرح شما می بایست واضح , دیدنی و خوانا باشد . اگر‌چه که وضعیت پباده سازی شنا بسته به سایز و مدل مکانی که میخواهید بنر را آن جا نصب فرمایید , گوناگون خواهد بود البته موارد ذیل برای هر قوانینی صحت می نماید .

تاثیر رنگ در چاپ بنر

 

پباده سازی بنرهای داخلی و فرنگی

 

شما به راحتی می‌توانید برای تبلیغات محیطی خویش , با پاره ای خلاقیت و به کارگیری از مخلوط رنگ های صحیح , دقت مشتریان بیشتری را به محل کسب خویش جلب نمایید . توجه داشته باشید که مدام تابلوهای چشمک زن ممکن است تاثیر خیر و خوبی نداشته باشند . اولی پلکان برای ساخت یک تابلوی بنری این است که عابر بتواند در یک سری ثانیه آن را بخواند .

 

طبق پژوهش ها انجام یافته در موسسه تبلیغات محیطی امریکا , شایسته ترین ادغام رنگ ها برای بنرهایی که در محیط های بیرونی به کارگیری میشوند مشتمل بر رنگ مشکی روی رنگ زرد , مشکی روی سپید , زرد رنگ روی مشکی و سپید روی آبی رنگ است .

 

اکر قصد دارید تا داده ها خاصی نظیر نشانی تارنما و یا این که شماره تماس خویش را به بینندگان ارائه دهید ; حتما از رنگ دیگری به کار گیری نمایید . دانشجو ها دانش گاه پنسیلوانیا هم تحقیقاتی دراین باره انجام داده اند و بدین فیض رسیده اند که زمانی از هم رنگ دیگر برای آشکار کردن داده ها مختص به کارگیری می شود , ۷۸ % بیشتر به یاد می‌ماند . بعداز این ترفند حتما در پباده سازی بنرهای خویش استعمال کنید .

 

مکانی که قرار است بنر در آن جا نصب شود هم نقش مضاعف مهمی در پباده سازی آن داراست . بنرهایی که برای تبلیغات دکان ها و دکان های کنار خیابان چاپ میگردند ; می بایست به نوعی پباده سازی شوند که بوسیله عابران و رانندگانی که از آن جا رد میگردند به راحتی و سرعت بالا قابل قرائت باشد .

 

بنر چاپی در فضای گشوده

 

زمانی میخواهیم بنرهایی که قرار است کنار خیابان ها نصب شود را پباده سازی کنیم ; بایستی به‌این نکته توجه داشته باشیم که نوشته بایستی خلاصه باشد تا در ذهن مخاطب بماند .

 

آب و هوای مکانی که قرار است در آن جا بنر را به کارگیری فرمایید در نصب آن فراوان اساسی است . به عنوان مثال نصب بنر در شهر بادگیری مانند رودبار مضاعف گوناگون است با شهرهای لبریز باران شمالی و یا این که شهرهای گرم کشور‌ایران .

 

پباده سازی بنرهای داخلی

 

خلاف بنرهایی که قرار است در محیط های فرنگی مصرف شود , برای پباده سازی بنرهای داخلی خیلی راحت میتوانید از مطالب بیشتری به کارگیری فرمایید زیرا مخاطبان شما وقت کافی برای مطالعه مطالب روی بنر چاپ شده را دارا هستند . حتی اشخاص متعددی تصمیم به قرائت بنرهای تبلیغاتی ندارند ; براین اساس بایستی به حدی آن را جالب پباده سازی فرمایید که اشخاص برای تلاوت آن وقت بگذارند . با این وجود اعتنا داشته باشید که نوشته شما نباید خیلی طولانی باشد .

 

یکی دیگر از نکاتی که می بایست به آن اعتنا داشته باشید این است که طبق آمار , در اصل تمرکز اشخاص به راءس بنرها جلب می شود . بعد از این نکته به کار گیری فرمایید و داده ها حیاتی و کاربردی خویش را در راءس بنر قرار دهید .

 

گماردن تعداد مقداری عکس باکیفیت از تولیدها شما هم می‌توانید پیام های نیکی به مخاطبانتان ارائه دهد .

 

برخلاف پباده سازی بنرهای محیط بیرونی , درین بنرها نیازی به به کارگیری از رنگ هایی که جلب اعتنا نمایند نیست زیرا مخاطبان شما قصد دارا‌هستند مقاله روی بنرهای را بخوانند و به همین علت بایستی از رنگ های ملایم استفاده نمود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.