روش دیجیتال چاپ بنر چیست؟

۸,۹۹۱ بازديد

ارزیابی عملکرد یک شرکت چاپ دیجیتال فرآیندی زمان بر بوده و به صبر زیادی نیازمند است. انتخاب یک شرکت برای چاپ بنر نباید آسان گرفته شود. ما می گوییم این کار به اندازه برند سازی برایتان اهمیت دارد. گذشته از این ها، برند شما وقتی در یک بنر حضور دارد، پرستیژ و اعتبار شما را به دنیای بیرون نشان می دهد.

نکات خیلی زیادی وجود دارد که در انتخاب شرکت مناسب برای چاپ بنر فوری دخیل هستند. به هر حال در این مقاله ما به 4 نکته مهم برای انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر نیز اشاره خواهیم کرد.

کیفیت

هیچ کاری بدتر از آن نیست که شما هزینه ی زیادی را صرف چاپ بنر ها یا چاپ پوستر های بی کیفیت کنید و بعد از چند ماه نیاز به جایگزین داشته باشند. بنابراین قبل از سفارش چاپ بنر ارزان ، نمونه های موجود در شرکت را درخواست کنید. انواع متریالی که روی آن چاپ می کنند بررسی کنید.

آیا جوهری که استفاده می کنند کیفیت مطلوب را دارد؟
آیا کیفیت چاپ مطلوب است؟
آیا جزئیات کار بعد از چاپ مشخص است؟

قیمت همه چیز نیست!

بالا بودن قیمت چاپ در چاپخانه ها دلیل بر آن نیست که کیفیت کارشان بالاست. قبل از تحویل کار، کمی خرج کنید، به صورت موردی یک سفارش ارائه دهید. با این کار میزان همکاری آن ها با مشتری و نحوه کار و کیفیت چاپ آن ها آگاه می شوید. بنابراین این نکته را به خاطر داشته باشید که تعرفه های بالای خدمات نمی تواند دلیلی بر خوب بودن خدمات باشد.

آیا می توانید از شرکت چاپ بنر بازدید کنید؟

برخی از چاپخانه ها دفاتر ارتباط با مشتری دارند. برخی از آن ها به مشتری امکان حضور در کارگاه چاپ را مهیا کرده اند ولی برخی از آن ها کار چاپ را در محیط های دور از دسترس مشتری و در خانه انجام می دهد. اگر فکر می کنید با مدیر چاپخانه و کارشناس چاپ ارتباط ندارید، در تصمیم خود نسبت به انتخاب شرکت چاپ هوشمندانه عمل کنید.

قبل از چاپ بهتر است با کارشناس مرتبط مشورت کنید و طبق تصمیمات سفارش شما انجام بگیرد. ولی گاها سفارش ها را با تماس تلفنی یا مکاتبه در ایمیل انجام می دهند که وقوع خطا را فراهم می کند.

هرچقدر کوچکتر بهتر

امروزه کسب و کارهای کوچک بسیار رشد کرده اند و گاها می بینیم خدماتی بهتر از شرکت های بزرگ ارائه می دهند. بنابراین از جستجو و همکاری با جاهای مختلف غافل نشوید. شرکت های کوچک وقت بیشتری را به شما و شرکتتان اختصاص می دهند. بنابراین ایده های کسب و کار خود را خیلی بهتر می توانید عملی کنید.

منبع : چاپ بنر سام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.